onsdag 2 december 2009

Nya bebben!!!!

I måndags var det dags för ultraljusbilerna på den "nya" lilla babyn!!! Sitter på jobbet då det kommer ett MMS, och när jag öppnar ser jag en liten baby som ligger i magen och det står " Hej farmor"!!! På kvällen kommer min kära sonhustru Alexandra hit och jag får kopior på lilla bebben!!! Har svårt att fatta att det är ett litet liv som ligger därinne,och att det till råga på allt "tillhör" mig på ett sätt!!
Barnmorskan hade sett vad det var för kön, men Alex kunde stilla sig........vill att det ska bli en överraskning. Patrick däremot hade nog gärna fått höra.....

Jag är då alldeles säker på att det blir en pojke!! Det är ju dags att bryta flicktrenden inom släkten nu!!! Men det spelar över huvud taget ingen roll vad det blir, bara allt går bra!!!! Nu längtar jag otroligt mycket till 28 april 2010.....det är då det lilla livet ska se dagens ljus........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar