onsdag 30 december 2009

Minisemester!!!!

Nu har jag arbetat i 3 dagar och ska nu vara ledig i 11 !!!!!! Helt underbart att få vara hemma o göra "ingenting", om jag inte vill förståss!! Känns som en riktig semester!!!!

Kom igår hem efter jobbet och hela lägenheten var utkyld!! Det var bara att dra på sig sockor, morgonrock och 3 filtar för att kunna sova!!
Tydligen något fel på fjärrvärmeanläggningen!! Till råga på allt så när jag satte mig på bussen i morse, så fungerade inte heller värmen där......va jag önskade att jag hade haft mina varma småungar med mig för att kunna få lite värme.......

Har umgåtts med Robert och hans familj i söndags efter att varit på annandagsbalen! Barnen hade sovit hos mormor men kom hem så vi hann träffas innan det var dags för mig att åka hem igen.

De större barnbarnen har jag inte umgåtts med sedan juldagen då alla var här på middagen....men oj vad jag längtar igen efter alla de små liven!!

Tänker nog ta mig en tur till alla fyra då jag har så lång ledighet!! Förstår inte hur man kan längta så det riktigt gör ont i kroppen efter alla dessa underbara töser`!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar