lördag 19 december 2009

Ännu en underbar lördagskväll!!

Idag har Julia och Elin varit här och klätt min julgran, den står nu här i hörnet och lyser så fint. Hela dagen har de varit här och vi har varit ut och handlat pepparkakshusen som vi ska göra tillsammans på tisdag. Kallt som attan idag, -17 grader, men både barnen och jag var ordentligt påpälsade då var var ner till affären. Julia och Elin knuffade varandra i snödrivorna efter vägen, skrattade och nojsade med varandra.

Väl hemma igen skulle julgranen kläs och farmor rullade köttbullar under tiden. Julia satt vid datorn och skrev i bilddagboken, Elin satt mest bredvid farmor!!! Hon försökte lära farmor att spela dataspel, men jag var för sen i vändningarna så jag förlorade hela tiden.

Nu sitter jag här och bara njuter av färdigrullade köttbullar till juldagen, julgranen tänd och lysande vacker. Bara njuter av mitt underbara liv!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar