söndag 29 november 2009

Hemma igen!!!

Nu har jag återkommit från Göteborg och några härliga dagar med mellansonen Henrick. Vi har handlat julklappar och nästa ryggoperation måste nog bli min.... lånade ryggsäck av Henrick då jag hade så mycket packning så jag fick inte plats i resväskan!!!! Köpt lite smått och gott till mina älskade barnbarn, och även till de "stora barnen"!
Lördagen spenderade vi på Liseberg, underbart med goda vänner, och efter det en härlig middag med dessa trevliga människor!
Snöflingorna uteblev förståss..., regnet öste ner....innan vi kom till Liseberg!!!! Då helt plötsligt blev det uppehåll!! Jag tror att Gudarna var med oss.....

Då det inte fanns någon snö, hade man sprejat granarna med konstsnö så det såg ut som "på riktigt"!!! Helt underbart med dessa belysningar på hela Liseberg, stämningen inföll faktiskt, trots att den "riktiga" snön uteblev!!

Nu är jag hemma igen och imorgon börjar en ny arbetsvecka...men ser fram emot denna då det blir lite fest på jobbet på onsdag då vi ska fira av en doktor som går i "pension"....han är ju inte mer än 61 år, men fy sjutton va bra om man kan sluta då man har lite kvar av livet..... !!!

Vill även uppmärksamma 1 december då det WORLD AIDS DAY, MIKMAK säljer PROUD2BPRIDE kudden till förmån för STIFTELSEN LÄKARE MOT AIDS. Av varje såld kudde går 50:- oavkortat till stiftelsen...detta är behjärtansvärt tycker jag...forskning och utbildning behövs verkligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar