fredag 1 januari 2010

God fortsättning på det nya året!

Har kommit hem från äldste sonen och hans underbara familj, efter att ha firat nyårsafton tillsammans med dem.
Hade egentligen inte tänkt göra något speciellt på årets sista dag, men när Julia ringde och ville att farmor skulle fira tillsammans med dem så tackade jag förståss ja, med glädje!

Blev bjuden på en alldeles underbar trerätters middag som Alexandra och Patrick hade lagat! Lite gott rödvin till detta var pricken över i:t!!
Lite småprat och tittande på TV hörde till kvällen, men ingen av oss orkade vara uppe till 12-slaget!!!!!
Jag fick ändå höra och se alla vackra raketer som sköts upp vid midnatt, det gick ju inte att sova då det smällde överallt!!

Tänker nu bara njuta av min fortsatta ledighet, se på film, läsa, träffa goda vänner, och bara "vara", vilket är en lyx för en heltidsarbetande farmor!!!

God fortsättning på det nya året önskar jag er alla!!! Den enda önskan som jag har, är att vi alla får vara friska och vara tillsammans!! Så väntar jag förståss med stor spänning på mitt "nya" lilla barnbarn som ska födas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar