lördag 2 juli 2011

Nu är vi hemma igen!!


Nästan nyss hemkommen från Partille och pojkarna där! Vilka härliga dagar vi har haft tillsammans!
Vi har varit och "gjort stan" under torsdagen och på kvällen har vi varit på Liseberg. Julia har som vanligt "bråkat" med Tore, hon gillar verkligen att retas med den norska gutten!!! Men jag vet att hon älskar verkligen både Henke och Tore!

Liseberg var ju en av höjdpunkterna, jag som inte kan åka karusell längre, åkte Bergbanen med henne och resten av alla "otäckheter" fick hon ta med Tore på!
Oj va roligt vi har haft! Kom inte hem förrens efte 23.00 på kvällen.

Igår åkte vi till Orust för att bara njuta lite grann, men jag som älskar att rensa ogräs kunde ju inte hålla fingrarna i styr utan rensade några land, till killarnas förtjusning. Idag ser jag ut som om jag varit ute i kriget...min högra arm är full av rispor och blåmärken, efter att ha krypit omkring i rosenbuskarna!!!!

Tore och Henke gjorde en vacker plats där de placerade sina rosor...Julia låg på soffan i solen och kopplade av med att skicka sms till sina kompisar!!!!

Vi åkte tidigt i morse för att kunna hinna med att titta på älskade Nelly som sjöng tillsammans med en kompis på torget i Norberg......det var plats på scen för Småstjärnorna!!! Hjälp va stolt jag var när den lilla älsklingen stod därframme och sjöng!!!!! Dom vann inte men alla som var med kom på andra plats!!!!!!
Jäklar va sur hon blev att hon inte vann......precis lika sur som hennes pappa Robert blev då han i ungdomen brottades, och inte vann tävlingen!

Nu är det kväller och jag är ganska trött efter att ha kört 40 mil idag, måste nu ladda inför nästa vecka, min sista innan jag har 4 veckors semester....då är det dags igen för denna veckan så blir det Nelly och Elin som jag åker till Sommarland med, och efter det så blir det Novas tur.....Phu, phu, ja du ser att jag har fullt upp.....men gud va lycklig jag är som får ha alla dessa underbara barnbarn runt omkring mig!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar