tisdag 12 juli 2011

Busborgen!!!


Igår var jag och hämtade goa Nova som sov över hos mig. Då vi lagt oss skulle hon berätta en saga för mig, och efter det skulle jag berätta samma saga för henne!! Efter ett tag så vände hon sig om och snusade och sov.
Kl. 10.00 kom min kollega Eva och hämtade oss, hon tillsammans med sitt barnbarn Maria.

Idag var det Busborgen i Västerås som gällde, och efter att ha ätit en pannkakslunch, (förståss!) nere vid hamnen så bar det iväg till Borgen!

Oj va kul vi hade. Där fanns det mesta för barn att göra. Verkligen en plats som vi kan rekommendera.

Så glad jag var att flickorna ville åka ruschbana...då kunde ju jag låtsat att jag "såg efter dom i banan"......och jag fick åka med!!! Jag bara älskar att åka rutchsbana!!!!

Ja det har varit en härlig dag för oss alla fyra och när jag lämnade av Nova hos mamma och pappa, så var det Nelly som följde med hem för att sova här inatt!

Nu sover tösen så gott, och tur är väl det, för i morgon bär det av igen....då åker jag med Nelly och Elin till Leksands sommarland.......där kan jag åka hur mycket rutschbana jag vill..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar