lördag 23 juli 2011

Grattis kära svigersonen på födelsedagen!!


Idag fyller min kära svigerson (svärson) Tore år!!! Jag har pratat med honom idag, han är i Oslo och jobbar. Jag tror han för alltid kommer att minnas just denna födelsedag, då hela Norge är i chock.

Det fasanfulla som hänt, kommer säkert hela världen att minnas. Det känns ofattbart då TV nyheterna berättar om alla dessa stackars människor som mist livet, och även de som mist en nära anhörig. Känns som då jag för många år sedan satt och tittade på terrordåden i USA den 11 september.

Trots detta så vill jag sända ett stort grattis till Tore, som är en så fin, ömsint och känslig person. Alltid lika glad när svärmor kommer på besök, och jag vet att jag alltid är välkommen närhelst jag vill.

Så ha en fin födelsedag vännen min, jag tänker på dig och på alla dina landsmän som har det svårt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar