måndag 25 juli 2011

Klart!!!


Tänker fortfarande på allt det hemska som hänt i Norge, all den sorg och förtvivlan som människorna känner.

Trots det så får vi försöka se det positiva i livet, och som någon så klokt sa" Om det finns så mycket hat i en människa, tänk va mycket kärlek vi alla tillsammans kan ge"!!!

Min semester går in på näst sista veckan nu, regnet öser ner mellan molnen, och under gårdagen hade jag fullt upp med att städa efter tapetseringen. Oj va bra det blev!!! Min kära svåger Lars är så duktig och noggrann!!
Det är skönt att bara vara, plocka lite här och lite där. Köpte tyg och klädde om två stolar, blev riktigt bra!!!!

I morgon kommer min kära styvdotter Hanna och hälsar på under ett par dagar. Hon bor och arbetar i Stockholm, men jag blir så glad att vi har den fina kontakt vi har, trots att hennes pappa och jag är skilda sedan några år tillbaka!!!
Så jag fortsätter att njuta av min semester, veckorna går alldeles för fort, men jag hinner i alla fall vila ut innan det är dags för jobb igen!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tittar in och tycker om vad jag ser och läser. Inte vet jag hur jag hittade dig men jag kommer tillbaka. Trevlig helg!

    SvaraRadera