söndag 17 juli 2011

Vilken härlig dag......


Vilken trevlig helg jag haft!! Fredagen var jag bortbjuden till några goda vänner, god mat och otroligt härligt sällskap.

Igår kom min kära syster och svåger för att spackla de sista väggarna i mitt sovrum.....så nu är det bara tapetseringen kvar, vilken blir av till nästa lördag.

Annars så går jag här i stilla lunk, äter när jag vill, sover när jag vill och gör precis vad jag har lust till!!! Visst kallas väl det för semester.??

Ska hälsa på lite "gamla" vänner under semester och serva bilen, men något annat har jag inte inplanerat!!!!

Fam. Åhlberg/Eriksson är på Öland och ska vara borta i 3 veckor nu....fy sjutton va jag kommer att längta efter dom. Fam Höglund skall också åka bort, men det blir bara ett par tre dagar, vilken tur!!!!! Jag menar att jag har i alla fall två av mina fem barnbarn att pussa på!!!

Väntar nu på min vän E. vän för en promenad i det vackra vädret! Blåser gör det, men solen tittar fram mellan molnen...perfekt sommarväder tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar