tisdag 28 juni 2011

I morgon bär det av.....


Vilken dag det har varit....29 grader i skuggan! Efter jobbet fick jag främmande av Alex, Elin o lilla Noah. Stackars lilla gubben har fullt med blåsor i munnen och gråter och kan inte äta. Önskar det var jag som hade blåsorna istället...

När dom gick hemöver så stod jag på balkongen och vinkade..och Elin hon vinkade och vinkade och vinkade och skickade slängpuss på slängpuss, ända tills hon försvann bakom buskarna i parken...goa Elin!

I morrn bär det av till pojkarna i Partille! Julia och jag åker ner och stannar till lördag, det blir en tur till Liseberg och lite annat smått och gott!
Ska bli så roligt att åka ner igen med henne, hon är ju stora damen nu och det går att prata med henne som nästan en vuxen.

Frysväskan ska jag ladda med lite matsäck och vi ska ta det lugnt och stanna för att äta och fika efter vägen...oj va kul det ska bli!!!!!

Första semesterveckan så blir det de andra barnbarnen som får följa med farmor på lite roligheter...för det viktigaste av allt är att det blir rättvist mellan alla barnen, alla ska känna att de är precis lika viktiga för mig!! Det blir bara lilla Noah som det blir orättvist för....han får ta en tur i vagnen med mig...men nästa år då är det han som gäller!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar