fredag 8 juli 2011

Härliga fredag!!


Idag har jag haft min "lediga" fredag igen....tre dagar "till godo" innan semstern börjar på måndag! Fyra härliga veckor som ligger framför mig.....umgås med barn och barnbarn och vänner som jag inte riktigt hinner med annars!!!!!

Skönt att slippa vakna till klockan i morse och jag sov ända till 9.30..något som är mycket ovanligt då det gäller mig!

Iväg till färgbutiken för att köpa färg, men först en tur till barnen på Ö. Parkgatan!!
Lilla Noah är helt otrolig...så fort han ser mig så "kraxar" han till.....då är han ett monster!!!! Då ska jag förståss bli jätterädd och gömma mig....
Julia sov men vaknade så småningom, Elin hade kompis där men en del pussar och kramar blev det i alla fall!!

Nu har jag hela dagen målat mitt fönster, svetten har lackat om mig, men efter att nu ha duschat och fått lite mat...så sitter jag bara och njuter!!!
Tänker på vilket underbart liv jag har, och som vanligt inberäknat min kära familj, mina vänner och allt som jag är så tacksam över!!!!

Har tagit ett gott glas vin för att fira semestern som börjar på måndag!!!!!
Ja, som vanligt så säger jag.....finnns det någon som har det så bra som jag!!!! Trevlig helg!!!!!

1 kommentar:

  1. Tack för din fina hälsning! Bloggen är ju ganska ny så det är kul med positiv feedback!
    Hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera