onsdag 6 juli 2011

Tack för besöket Lotta!!!!!


Vilken härlig kväll jag haft!!!! Min f.d. sonhustru Lotta har varit här och hälsat på!! Det går ett tag mellan varven vi ses, men håller ändå kontakten trots att det var ca 13 år sedan sonen och hon skildes!!!
Det är en tjej med riktigt "klös" i!!! Va vi har skrattat ikväll då hon berättat om när hon ramlade och bröt foten!!! Allt som hände då hon fick morfin och lustgas!!!

Vi har pratat gamla minnen och även haft riktigt djupa samtal, vilket verkligen är berikande.

Jag är så glad att jag har henne kvar som vän, och att sonen och min nuvarande sonhustru Alex är så goda vänner, och att även Lottas man Mats är inräknad.

Många blir förvånade då jag berättar att vi fortfarande har kontakt, ofta så brukar allt ta slut vid en skilsmässa, men inte här inte!!!!!

Ikväll bestämde vi att vi ska ta en tur till min andra f.d. sonhustru, som vi också håller kontakten med....ja det blev lite snurrigt kanske....men va glad jag är att fortfarande kan ha dessa förtjusande tjejer kvar som mina vänner!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Å vad roligt att höra att det kan vara på detta sättet, det är ju precis så man önskar att det kan få bara. Du verkar vara en riktigt härlig person och jag tror verkligen att din omgivning trivs gott i ditt sällskap. Det förklarar nog saken :)
    Kram Linda

    SvaraRadera