måndag 13 juni 2011

Grattis min älskade Nova på 4-årsdagen!!!


Idag fyller min älskade Nova 4 år!!! Den lilla trollungen som är ett riktigt busfrö.. världens gullunge, med ett stort härligt gott hjärta!!

Den dagen hon skulle födas skulle jag vara hemma och passa storasyster Nelly.
Robert ringde och berättade att nu var det dags.....jag jobbade då som nu i Borlänge och fick avboka mina patienter för att i en jäkla fart hoppa i bilen och dra iväg till Norberg.

Medan vi väntade på att babyn skulle födas gick Nelly och jag och köpte en babydocka som vi döpte till Kajsa.
När mamma och pappa kom hem med lilla Nova berättade Nelly att "farmor säger att babyn ska heta Kajsa!" Det blev förståss förvirrande både för föräldrarna och dagisfröknarna att "farmor bestämt!"....men efter förvirringen så kunde vi reda ut begreppen.....babyn skulle heta Nova!!

Som sagt en liten trollunge med bus i blicken...och med en otrolig förmåga att prata....(undrar om hon har ärvt det efter någon...??)
Världens sötaste Nova som bäddar åt farmor med jordgubbslakan när jag ska sova över..en kärleksfull liten tös som lånar farmors "goshål" fortfarande.....

Grattis min älskade unge idag då du fyller 4 år....Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar