fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!


Ja idag är det midsommarafton! Solen tittar fram mellan molnen, precis som det brukar vara en sån här dag, om det inte regnar!
Veckan har varit hektiskt, har två veckor kvar att jobba innan semestern och på jobbet är det fullt ös.

I onsdags, veckans vackraste kväll, var jag tillsammans med några vänner på räkafton till Strandbacken. Så himla roligt det var med ett avbrott mitt i veckan. God mat och otroligt trevligt sällskap!

Har träffat alla mina fem barnbarn en stund i veckan som gått och det är ju då jag får så mycket energi så det räcker till veckans slut..

Nu ska jag snart in i duschen för att sedan sticka iväg och fira midsommarafton med några vänner. Jag har hela dagen rivit tapeter i sovrummet för att, senare få hjälp med tapetseringen av min kära svåger Lars. Vilken tur jag har som har så många nära och kära runt omkring mig.....det är inte alla förunnat! Mina barn och deras familjer, släkt, och så många fina vänner, ja jag säger som jag alltid brukar.....finns det någon som har ett så bra liv som jag!!??? Glad midsommar på er alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar