tisdag 14 juni 2011

Phu!!!!!!!


Nu har jag kommit hem från Novas födelsedagskalas. När jag ringde i morse för att gratta henne så råkade jag säga "Grattis Nova på födelsedagen"!! Men tji fick jag....hon svarade genast "Jag heter inte Nova...jag heter Kajsa, och du behöver inte ha några presenter med dig för jag vill bara ha en "mjuken"....
Ja mjuken är en liten gosfilt som jag sydde till Nelly då hon var nyfödd...nu önskade sig Nova en likadan ...när hon fyllde 4 år!!!!

Åkte tidigare från jobbet för att hitta en tygaffär där jag kunde inhandla en bit mjuk fleece för att kunna ta med en "mjuken" till födelsedagsbarnet! Hittade en som var rosa med blommor på...den fick duga!!!

En lycklig liten tjej tog emot "mjuken" och de andra presenterna som jag köpt till henne...bl.a. en leksakshamster och en mjuk liten ödla som hon önskat sig....men helst skulle de ha varit levande......

Efter kalaset var det dags att åka en tur till Eriksson/Åhlberg...stackars Alex har legat sen igår med Kristallsjukan.....där allting snurrar!!!!
Jag var dit igår och satt några nålar i öronen på henne...och faktiskt idag var hon bättre!!!
Lilla Noah har börjat gå så smått.. tog 35 steg idag...vi var noga med att räkna, så snart så springer han för fullt!!

Nu har jag farit runt som ett "jehu" hela dagen, så nu är det dags att sätta sig och slappa lite inför morgondagen......och invänta fredagen då jag ska vara med Nelly och Nova så de slipper vara på fritids...och försåss...sen ska jag hjälpa Nova att städa sitt rum!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Gulligt att hon ville ha en Mjuken.
    Aha, jobbar du med akupunktur. Det har jag testat både traditionell och kinesisk och tycker verkligen om det.
    Ha en härlig söndag!
    Kram Linda

    SvaraRadera