fredag 2 juli 2010

Äntligen fredag igen!!!!

Veckan har gått fort..nu är det fredagkväll igen och jag sitter och njuter av Spotify som jag fått en god vän!!!! Nu kan jag lyssna på Duffy, Björn Afzelius, Totta Näslund och alla mina favoriter!! Tack Bella!!!!

Många går nu på semester på jobbet, jag jobbar två veckor till, men det är ganska skönt då vi är väldigt några som arbetar nu, blir lite semester på något vis.....

Har ikväll slagit in många paket, älskade Nelly fyller 6 år på söndag!!! Glömmer aldrig dagen då hon föddes, hon var en kopia av sin pappa Robert.......kändes som om jag "fått tillbaka" honom på något vis... nu är hon stora damen med en bestämd vilja och ett sju jäklans humör!!!!

Hon vill inte längre var "söt" utan vill hellre vara lite tuff så jag har försökt hitta några "tuffa" saker till henne som hon får på födelsedagen!!!

Hjärtat ska firas på söndag men först är det Norbergsdagarna som gäller!!! Norberg är ju "hemma" för mig.... är uppvuxen där och älskar stället!!!!!! I morrn ska jag stå några timmar i serveringstältet och efter detta fira sommarkvällen tillsammans med mina kära vänner Kerstin o Leif, Unni och Börje!! Ska bli så härligt att träffas igen då det var länge sedan vi sågs allesammans. Hoppas att jag kan sälja som sonen Henke säger..."Morsan du kan ju sälja konserverad gröt om du vill"...hoppas Norbergsdagarna går med förtjänst......tack vare mig!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar