söndag 11 juli 2010

En underbar helg...igen!!!!

Vilken skön helg jag har haft!!! Underbart väder och jag har "flyttat ut" igen på min nymålade och uppfräschade balkong!!! Jesses va fint det blev! Hantverkarna har verkligen gjort ett fantastiskt jobb, och snabbt har det gått också!!!
Igår kväll hade jag besök av min arbetskollega Eva, mycket skratt och även mycket allvar avhandlades under kvällen.

Idag har jag varit hos Eriksson/Åhlberg och badat i poolen tillsammans med flickorna. Noah badade också i badbyxor, mössa och solglasögon! Han gillade det inte speciellt idag, men igår hade han njutit av badet intygade mamma Alex!

Flickorna gjorde konster och skulle förståss ha simtävling med farmor! Jaja, crawla kan jag ju inte så där vann Julia.
Dessa underbara ungar! Elin skrev på sin "mojäng" ja jag vet inte vad det heter, men man kan spela spel o.s.v. på den. "Våran farmor är den bästa i hela världen"!!!!
Det är faktiskt så att jag fick en stor klump i halsen när jag läste vad hon skrivit!!
Jag gör inget speciellt......kanske det är det som är "grejen"???????

1 kommentar: