onsdag 21 juli 2010

Semestern har börjat!

Nu har jag återvänt hem efter tre underbara dagar med "gamla" vänner i Uppsala. Bijan, min f.d. svägerska har jag inte träffat på 17 år!!! Gissa vad vi hade mycket att prata om?! Tittade på kort då våra barn var små och vi umgicks intensivt med varandra. Det som var så roligt var att jag även fick träffa yngste sonen Jacob med flickvän, jag har ju inte sett honom heller sedan han var liten kille.
Vilken stilig ung man han hade blivit!!!

Vi kom i säng när klockan var 6.30!!! På morgonen!!! Vi...gamla människorna! Men roligt hade vi i alla fall.

Under gårdagen åkte jag till en annan av mina bästa väninnor, Eva, fick äta surströmming, vilken är min älsklingsrätt!!! Det var samma sak där, vi pratade om barnen när dom var små och tittade även där på "gamla" kort!!! Å gamla har vi då blivit....det såg vi ju när vi tittade i albumen!!!

Min första semestervecka har verkligen börjat så härligt!! Och inte blev jag ledsen heller när Nelly och Nova ringde från fjällen och ville prata med farmor!!!! Efter detta så kom det MMS från Sandra, även där på mina små älsklingar....dom är i Halmstad och semestrar!! Men nu tycker jag att dom snart får komma hem igen......längtar så himla mycket efter dom alla!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar