torsdag 1 april 2010

April april.......jag kan lura dig vart jag vill......

I morse när jag satt på bussen ringer min telefon..."Hej fammo, du har vunnit en bil"....Det var lilla Nova som skulle lura farmor, det var ju 1 april!!!! I bakgrunden hörde jag Nelly..."säg april april, säg april april"..... samtalet avslutades, men nu på kvällskvisten ringer telefonen igen!!..."Hej fammo du har vunnit en bil...Jag älskar dig"!!!!

Mitt hjärta värker av kärlek till dessa underbara barnbarn!!


Nu har jag gjort i ordning påskbordet, gjort en Jansson och Panna cotta, påskäggen är fixade och ... i morgon kommer dom.......mina underbara söner och deras lika underbara familjer!!!! Inte Henke o Tore förståss då de inte har möjlighet att komma...men vi får träffas senare i månaden.

Att få uppleva denna kärlek...det är det mest fantastiska i livet!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar