onsdag 28 april 2010

Göteborg i morgon!!!

Ja så där ja...nu är väskan packad, lägenheten dammsugen, disken avklarad och jag är färdig för att ta mig ner till Göteborg och hälsa på sonen i morgon bitti!
Jag har varit och köpt skumgodis...det enda han längtade efter, så nu blir det fest!!!

Han har haft mycket besvärligt även vid den här operationen, men jag tror att det börjar lätta lite nu. Han har satt på skypen...... och redan gjort ett inlägg om Carlanderska sjukhuset där han ligger! Beskriver personalen som underbar, och jag kan bara instämma. När man ringer ner är det aldrig någon som är stressad utan alla informerar det senaste. Glada och trevliga är dom!! Tänker faktiskt köpa med mig något gott till kaffet på fredag då Henke, förhoppningsvis, får åka hem!!

Blir många dagar igen då jag inte får träffa mina små änglar!! Längtar redan jättemycket efter dom, har inte träffat Nelly och Nova på flera veckor nu...längtar alldeles förskräckligt efter dom! Julia, Elin och lilla Noah träffade jag förra helgen, men längtar efter dom med!!!

1 kommentar:

  1. Vill bara önska dig en trevlig Valborg. Hoppas att sonen kryar på sig. Ska du fira in våren nere i Göteborg eller åker du hem igen? Jag är kvar i Nacka men åker förmodligen hem till veckan. de börjar att klara sig sjäva här. Bara dottern kan låta bli att lyfta på lille Erik så ska det nog fixa sig här.
    Kram

    SvaraRadera