måndag 26 april 2010

Operationen är över!!!

Äntligen kan jag andas ut.....Henkes operation har gått jättebra och nu ikväll har han ringt och jag har fått höra rösten på pojken min!!! Han sluddrade förståss men vad gjorde det....
Han har redan varit uppe och gått några steg. Alla skruvar och "pinaler" har tagits bort i ryggen på honom....fick ett mms från hans sambo med bild på alla dessa skruvar och muttrar...hujedanmig vilket skrammel pojkslarvern har gått med!!!!!

Jag kommer att åka ner till Göteborg på torsdag, troligtvis får han åka hem då, ska få korsett under morgondagen som stödjer upp ryggen lite grand!! Åh va lycklig jag är att allt har gått bra!! Har verkligen haft en stor klump i magen och axlarna under örsnibbarna de två senaste veckorna!!!!

Nu hoppas jag det blir lungt ett tag, med barnafödslar och operationer!!!

Var igår igen och fick snusa på lilla Noah, helt underbart. Han är så himla söt och storasystrarna är lyriska. Idag har familjen varit till Elins klass och visat upp honom...tydligen har alla klasskamraterna väntat lika mycket som Elin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar