tisdag 27 april 2010

Kan inte slappna av.....

Jag har så svårt att koppla av, har pratat med Henrick några gånger under dagen, han har mycket ont men i alla fall är det inte lika illa som i höstas vid första operationen. Tack och lov!! Men lider så förskräckligt och känner mig maktlös då det gäller att lindra hans smärta!!
Läkaren har iaf sagt att efter denna operation så skall allt bli bra, skruvarna är borttagna och han har fått korsett att bära. Det var tyvärr en kota till som måste lagas den här gången!

Men på torsdag åker jag ner och hälsar på honom, på fredag blir han utskriven och det ska bli en glädje att få pyssla om honom tills sambon kommer hem på måndag.
Veckan efter åker Henkes pappa och bror ner och dom kommer att försöka åka ut på Orust...Henkes älsklingsställe!! Det gör honom nog gott tror jag!!!


Jag måste i verkligen köpa flera påsar med skumgodis...det är det enda han längtar efter just nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar