söndag 18 april 2010

Väntar och väntar.......

Nu är även denna helg tillända och jag förbereder inför kommande arbetsvecka. Har varit ut på en promenad idag, solen sken så vackert, gatorna var sopade och det kändes precis som om den "riktiga" våren hade kommit.

När jag väl kommit hem så började det regna och efter det kom haglet!!! Riktigt aprilväder var det, sen efter en stund så tittade solen fram igen...undrar om vädergudarna har svårt att bestämma sig????

Under gårdagen var det kalas för äldstesonen Patrick som fyller år 20 april...men då är paret på BB och den nya lilla familjemedlemmen skall födas.

Så himla trevligt det är när vi träffas allesammans...mormor, morfar, fastrar och den lilla goa kusinen Alvin 3 månader gammal. Han sov så sött på Sandras mage....gillar nog redan den nya kusinen....

Ja nu går jag i "väntans tider" Sandra skall läggas in under morgondagen och på tisdag så ska hon få kejsarsnitt som är planerat. Jag längtar, och jag våndas innan detta är över, har avbokat mina patienter på tisdagseftermiddag.....har annat att tänka på då......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar