söndag 31 januari 2010

Härliga Elin!

Ännu en helg tillända! Den här helgen har min goa Elin sovit här, och det har verkligen gjort mig gott!!
Hon kom igår och vi var ut på stan och handlade, hyrde film och sen gick vi hem och bara myste! Filmen hade hon sett förut, men tyckte den var så bra så hon skulle se den igen.

Middagen var förutbestämd...fiskbullar!! Oj va den flickan äter! En hel mellanburk av den goda varan och vips så var den uppäten.
Problem uppstod när vi skulle sitta o mysa, min soffa var såld i veckan och vi hade endast två fotöljer att sitta i!..Det gick ju inte utan vi fick maka ihop oss i en clubfotölj..och den är inte stor ska jag säga!!!!
Men det gick riktigt bra, finns det hjärterum ...finns det sjärterum, som jag brukar säga! Vi hade så mysigt och såg på Robinsonfinalen, och jag trodde att tösen skulle gå till sängs efter det, men ack nej, hon var pigg som en mört!!

Vi kom inte i säng förrens klockan närmade sig 23.00! Hon som är så kvällstrött!!!??
Jag var vaken var annan timme för att kolla blodsockret som var lite högt, men efter kl. 06.00 kunde vi sova vidare utan problem.

Vaknade kl. 8.30 av ett stort leende och en godmorgonkram från en underbar tös, som säger att hon älskar sin farmor!! Kan livet vara bättre????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar