söndag 17 januari 2010

Lugn helg!!

Nu är helgen snart över och denna helg har verkligen varit stillsam. Jag har faktiskt inte ens varit utenför dörren.....skulle behövt gå en promenad, men latheten tog överhand!!
Jag har försökt sortera lite papper som har legat och slängt i lådan under evinnerlig tid...har satt in en del i pärmar nu, och den största delen har jag slängt!!
Pratade med Nelly och Nova igår, saknar dem så himla mycket, trots att det bara gått en vecka sedan vi hade julgransplundringen..Så underbart när de talar om för farmor att "jag älskar dig farmor"!!!

Idag har Elin varit här några timmar då pappa och Julia varit ute och åkt skidor. Båda gillar detta, men inte Elin tror jag..

Vi har legat på min säng och läst böcker, med filten högt uppdragen under hakan...gud va mysigt vi haft!!
Nu börjar en ny arbetsvecka och nya möjligheter!!! Men måste nog träffa mina älskade töser snart igen...abstinensen blir för stor annars!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar