söndag 7 februari 2010

Äntligen ett matbord!!

Söndag och solen skiner, jag fylls av en underbar lyckokänsla..snart är våren här, och jag har så mycket att se fram emot! Det största, och första jag tänker på är ju mitt "nya" barnbarn som ska födas i slutet av april!!! Tänk att få snusa på en alldeles nyfödd baby igen!

Hade under gårdagen främmande av en helt underbar vän som kom dragandes med ett matrumsbord med tillhörande stolar! Å jag som har letat så efter detta bord, helt plötsligt så ringer han och då jag berättar att jag letar bord, har han ett som står till ingen nytta!! Tala om flax!!!!!!!! Nu ska jag måla bordet vitt och alla mina nära och kära kan äta vid samma bord.

Idag ska jag gå och hälsa på mina äldsta barns farmor, hon har flyttat in på "hemmet" nedanför där jag bor, och hon blir glad åt besök, det vet jag. Tar med min något gott till kaffet så vi ha en trevlig stund tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar