måndag 4 januari 2010

Sköna måndag!!!

Jaha,då har snart en dag gått av min "minisemester". Ska till vännen Unni ikväll och umgås lite, för att i morgon till vännen Kerstin och fira trettondagsafton!

Har haft det helt underbart dessa lediga dagar...gjort faktiskt ingenting, vilket är ovanligt då det gäller mig!! Har bara känt hur skönt det är att vakna utan väckarklocka på morgonen, brygga mitt kaffe och äta en frukost i lugn och ro!!

På lördag kommer Nelly och Nova hit och ska vara med farmor då mamma ska spela vollybollturnering. Det ska bli så himla kul att få gosa med dom en hel dag!! Ska även be att Julia och Elin kommer hit också, så alla kusinerna får träffas, dom har ju så roligt tillsammans......och tänk va roligt för farmor också att ha alla tjejerna här!!! Då blir det inget gjort den dagen heller........

Men först ska Julia sova här på torsdagsnatt!! Hon är ju den största och den "första"!! Måste, som jag tidigare sagt ha en åt gången då min säng är för liten för fler än två!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar