onsdag 6 januari 2010

Hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Norberg, har varit hos mina bästa vänner i dagarna två! Har haft mycket trevligt, god mat och gott sällskap!

Hämtade de små älsklingarna Nelly och Nova på dagis i tisdags. Det är så underbart då man kommer för att hämta, får världens jättekram och en stor puss därtill. Då vi kommit hem satt vi framför TV en stund och tittade på film, Nova i farmors knä och med handen i "goshålet", och Nelly på plats framför TV:n.
De pratar och resonerar så otroligt, lilla Nova är en riktig pratmaskin!! Munnen går i ett på henne! Nelly lite mera tyst då hon ville lyssna på filmen.

Blev sedan skjutsad av sonen till vännerna Kerstin och Leif där jag tillbringade kvällen med lite yatzyspel och fick min älsklingsrätt....lutfisk!!!Mums va gott!!

Veckan går så fort och nu återstår det endast några få dagar kvar på min "minisemester". På fredag kommer Julia hit för att "sova natt" och då blir det bara mysa av. Troligtvis fiskbullar, chips och en härlig hyrfilm!!
Lördag morgon kommer Nelly och Nova då jag ska vara "barnvakt" hela lördagen, men hoppas även att Julia och Elin är med då också. Tänkte få lite hjälp med att klä av julgranen.........

1 kommentar:

  1. God fortsättning på det nya året moster!!!!!!!!!!!Vi har varit i Stockholm och shoppat så det gjorde ont i hela kroppen. T.o.m Ida kroknade ur och då ska det mycket till med den energi hon besitter. Tog en tur ut till Globen för tjejerna tycker att det är en så häftig byggnad att ta kort på.Kallt var det så det blev en snabbisfotografering och mer shopping istället. Imorgon är det dags att jobba igen..............that´s life/Kramar Carina

    SvaraRadera