torsdag 28 januari 2010

Grattis!!

Ikväll fick jag ett telefonsamtal från lilla Nova!! " Hej glattis Kala"! hördes det från andra sidan luren!
Men det var inte Nova som skulle grattas utan storasyster Nelly och pappa Robert! Nelly heter Karla i andra namn och Robert heter Karl!

Troligen var det "någon" som hade väntat hela dagen på att få grattissamtal från farmor?? Jag hade tänkt ringa så fort jag kom hem från jobbet, men lilla Nova hann först.
Så får jag frågan " Fammo, vem ä dina älklingar"?? Jo det är ju Nelly o Nova, Julia och Elin, svarar jag....då kommer den andra frågan.."Men mamma och pappa då"???
Jag var tvungen att skratta men talade om att jag älskar mamma och pappa med, då var allt ok och hon lämnade över luren till mamma Jenny!!!!!

I morgon är det fredag och jag ser fram emot lördagen då det är Elins tur att sova hos farmor. Då blir det bara mys, men samtidigt en vaknatt då jag kommer att ta Elins blodsocker stup i kvarten! Men va gör det? Huvudsaken är att hon är här och att jag får vakna av en underbar kram från min näst största prinsessa!!!!!!

2 kommentarer:

  1. hahahahaha vad gulligt!!!! Du måste vara världens bästa farmor...

    SvaraRadera
  2. Tack gullet!!!! Nej men jag älskar dom ju så himla mycket!!!! kram på dig!!

    SvaraRadera