lördag 9 januari 2010

Julgransplundring!!!

Nu känns det som om "en dammlucka har stängts igen", som min mamma brukade säga!!! Mina älskade töser har nu åkt hem allesammans. Jag har haft Julia sovandes här inatt och vi har haft det så himla mysigt!! Kl. 8.00 i morse så kom Nelly och Nova, och runt 11-snåret så kom även Elin hit.

Vi har klätt av julgranen och flickorna har varit så duktiga att hjälpa till. Vi skulle ju även dansa runt granen när den var avklädd, men det glömde farmor, så vi fick dansa "runt granen där den låg i sin kartong" i stället!! Men det gick lika bra, och tjejerna dansade och skrattade om vart annat!!

Vi har ätit pepparkakor, ritat, busat och haft en helt underbar dag tillsammans. Julia är ju Nova´s älskling och hon vill bara vara med henne. Nelly och Elin leker och busar med varandra (och farmor!)! Vi har så himla mysigt tillsammans och det är helt underbart att få ha en hel dag tillsammans med mina älskade flickor!!! Det hade jag aldrig kunnat göra om jag inte bott så nära allesammans! Vilken lycklig människa jag är......!!

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för hjälpen idag, men vi kom faktiskt kl 9.

    SvaraRadera
  2. ja just ja...det var jag som gick upp kl. 8.00!!! Det har bara varit rooooooooooooligt!!! Älskar när mina tjejer är här hos mig!!! kram

    SvaraRadera
  3. jag hoppas dina barn förstår vilken underbar mamma dom har och att dom verkligen uppskattar dej och förstår vilken enorm tur dom har som har dej i sina liv jag kan säga av egen erfarenhet att alla barn har inte en farmor som du det kan gå evigheter innan hon vill träffa sina barnbarn och när hon gör det är det bara jobbigt och hon är sur så barna vill hem men jag ska sträva efer att bli precis en sån farmor som du när min pojkar växer upp en stor guldstjärna till dej som farmor och människa

    SvaraRadera
  4. tack snälla anonym!!! Men jag tycker inte det är nå konstigt....jag älskar ju mina barn och deras familjer så himla mycket!!!!! Får så mycket kärlek!! Jag är helt övertygad om att du blir en underbar farmor till dina barn, du verkar vara en så fin mamma!!! Kram kram

    SvaraRadera