onsdag 2 maj 2012

Valborgsmässoafton!!

Ja valborgsmässoafton firades med Höglunds i Norberg. Nelly och Nova var ivriga att farmor skulle komma och fira kvällen med dom. Blev bjuden på en utsökt middag, och efter det var det dags att spela wii...igen. Denna gång var jag inte alls så duktig som sist....Nova kom före mig då det gällde att cykla! Och hon som bara är 4 år!!!
Sen tändes brasan utanför på gården, och som vanligt skulle Jalle och jag sjunga! Men i år hade både Nelly och Nova hörselskydden på sig.....
Flickorna lånade min kamera och när jag senare skulle kolla bilderna, så var det minst 100 bilder, som var tagna....en del på mattan i rummet, skor, gräsmatta och några på oss alla framför brasan!!
Ja då var våren insjungen och nu är det bara att vänta på att den ska utvecklas till en härlig underbar sommar!!! Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att fira in våren med de dina! Det där med kamera är ju ganska lätt att bränna iväg bilder. Annat var det förr när man skulle räkna kort och spara till något man verkligen ville skulle fastna på bild. Och sedan var det framkallningen och spänningen att se hur korten blev. Jag minns att jag slet upp kuvertet så snart det kom och kollade. Inte alltid nöjd men ändå ett minne. En glad början på våren och en majkram!

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsning till lillebror! Hoppas du mår bra och njuter av helgen! Kram Linda

    SvaraRadera