måndag 21 maj 2012

Grattis på födelsedagen älskade Robert!



Hipp hipp hurra...,.idag fyller du, min yngsteson Robert år! Firade gjorde vi i lördags med släkten.

Du, som var så liten då du föddes, endast 1540gram!!!! Detta berodde på att moderkakan hade slutat fungera. Men pigg som sjutton kom du fram efter ett planerat kejsarsnitt! Det hade varit riktig sommar redan i maj, det året du föddes, så solat hade jag gjort, och när du väl var framme såg min mage ut som ett stort russin!!!!

Efterlängtad av dina bröder var du också och blev förståss hela familjens kelgris. Älskad och omhuldad av oss alla. Dina bröder visste inte hur väl de ville dig!


Idag har du växt upp till en vuxen man, har fru och två söta döttrar som är dina (och mina) ögonstenar. Du är en kärleksfull make, son, pappa, och lillebror. Det är härligt att se dig där du sitter och spelar på din gitarr, det är du en riktig baddare på!! Och det intresset, med sång och musik har även din äldsta dotter Nelly fått, hon sjunger så fint och ska bli artist då hon blir stor!


Ha nu en fin födelsdag idag, och som du vet Robert så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar