söndag 27 maj 2012

Mors Dag!!



Mors dag idag. Dagen började med att sonhustru Jenny ringde och grattade,(skulle få presenten senare!)..sonen hade jobbat natt och lagt sig att sova. Men på eftermiddagen ringde han och grattade sin gamla mamma, vilket även Henrick (Henricks tankegångar.com) gjorde.


Sen bar det iväg till Åhlberg/Erikssons för att rensa baksidan av häcken.....detta tog mig 3 tim!!!! Efter det var det skönt med en dusch!!!

Eftermiddagen har jag tillbringat på balkongen....det bästa med hela lägenheten, i alla fall när det är sommar! Då bor jag därute!!



Så här på kvällskvisten ringde det på dörren och andra sonhustrun Alexandra, Julia, Elin och lilla Noah kom med en vacker blomma. Sonen hade fullt upp med att olja trallen vid poolen......


Så glad jag blir när man blir ihågkommen av sina barn....(även om jag nu tror att det är de två sonhustrurna som står för inköpen...!) Det räcker så gott med ett telefonsamtal tycker jag, behövs inga presenter, men visst blir jag glad för en blomma!!



Tänker på min egen mamma en dag som den här, hon finns med mig i tankarna, trots att hon inte finns med i livet längre....Saknade blir stor en dag som den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar