fredag 1 juni 2012

Förkylt ...igen!



Jaha....då fick jag åka hem från jobbet i tisdags!! Det var dags för årets andra förkylning. Har kurerat mig med vitlök igen..så nu är jag på bättringsvägen. Tack o lov för det! Är så urtrist att vara hemma och sjuk. Men igår förgylldes dock min trista tillvaro med att Elin kom hit för mellis efter skolan. Vi spelade spel, om tuggummi.. och Elin förlorade!!!


Senare på kvällen kom min bästa vän Unni hit då hon ville koppla av lite. Mycket prat o skratt blev det, och när hon hade åkt hem kände jag mig faktiskt mycket bättre. Både till kropp och själ.



Idag är Elin och hennes bästis Tindra här och får mellis. I morrn blir det till att se efter två av barnbarnen igen..Julia spelar match och Elin, Noah och jag kommer att gå på marknad en stund om vädret tillåter!! Ja så fyller ju Elin 10 år förståss....ska bjuda henne på mat och ett paket, för hon ska firas med släkten på onsdag i stället. Då blir det grillkväll hos Åhlbergs/Erikssons, med hela släkten förståss...utom Henrick o Tore tyvärr. Henrick är på Samos och stylar för ett känt reseföretag, och Tore jobbar!! Men snart får jag träffa dom med, då jag åker ner till midsommar..då blir det städning och flytt av...så nog har jag något att se fram emot alltid!!!! Trevlig fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar