måndag 3 oktober 2011

Måndagskväll.


Jag är nyss hemkommen från buggen....fy sjutton va kul det är..men det är svårt att hålla reda på armar och ben!!!!!
Jag har ju buggat tidigare men nu håller jag på att lära mig en annan sorts bugg.. ja ja, det kommer nog att bli bra bara jag kan kordinera kroppen min!!!

I lördags var det två små prinsessor som skypade med farmor! Lilla Nova berättade att hon skulle skriva hur mycket hon älskade sin farmor ....skickade ett vackert hjärta. Nelly visade sin tappade tand!

Fredagen tillbringade jag och goa sonhustru Jenny på Ikea...va mysigt det var att bara vara vi två tillsammans..... det måste vi göra om !

Nu är kvällen sen och jag ska snart gå till sängs. Känner mig bättre från förkylningen och det känns jätteskönt att komma tillbaka till jobbet. Ser fram emot att min söta systerdotter Carina skall komma hit och tillbringa helgen tillsammans med mig. Det var länge sedan vi träffades och hade en helkväll ihop! Tänk att jag skulle umgås med systerdottern som jag kallade "skitunge" då hon var liten...var ju tvungen att vara barnvakt till henne titt som tätt....och det var på den tiden då jag mest var intresserad av killar........

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tittar in till mig och lämnar en kommentar ibland, jag blir alltid så glad! Visst är det skoj att bugga, det har jag gjort i många många år. Men nu ligger det på is ett tag då tiden inte räcker till. Hoppas du känner dig frisk igen! Kram Linda

    SvaraRadera