söndag 30 oktober 2011

En händelserik helg!!


Började helgen med fest på jobbet!! Oj va kul vi hade..Alla var på toppenhumör och bl.a. hade vi vår söta psykolog Maria som skulle visa oss alla discostegen, hon var nämligen svensk mästarinna i discodans då hon var yngre!
Ja det blev som det blev....chefen hade Birkenstock på sig...det säger väl allt!!!??
Jag var helt slut då jag tillsammans med tre andra kolleger hade varit med att anordna festen, så när kl. var 22.00 så var det dags att styra kosan mot hemmet!!

Lördag var jag på stan en stund då det var marknad. Köpte mig en plånbok och strumpor...ja det var faktiskt allt..trots att det fanns massor med snygga väskor där....
Träffade Alexandra, Elin och lilla Noah, ja han skorrade förståss som vanligt, och flickorna fick en liten slant för att köpa godis, Noah fick en ballong.
För att göra allt rättvist, vilket är otroligt viktigt för mig, så ska jag bjuda Nelly och Nova på film en lördag eller söndag istället.

Idag fick jag besök av söta sonhustru Jenny, och de små prinsessorna Nelly coh Nova. De hade med sig lunch till farmor....gissa vad det var...???? Halloween mat....
Jag blev bjuden på,: Mumier, mördarsniglar och en grön äcklig soppa...men jäklar va gott det var!!!!!
Nu förbereder jag inför måndagens lunch....jag lovar att det blir inte mördarsniglar i alla fall.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar