lördag 8 oktober 2011

Carpe Diem!!!!


I torsdags fick jag främmande av min söta goa systerdotter Carina. Hon behövde en minisemester och ville tillbringa den här med moster. Va kul vi har haft!!! Vi har skrattat mycket och samtidigt har vi pratat mycket allvar, precis som det ska vara!

Under gårdagen kom söta Elin och Julia hit efter skolan och när äldstesonen sen skulle ställa in husvagnen för vintern, blev det vi som fick den äran att "passa" lilla Noah. Vilken spelivinker han är.....som jag tidigare berättat är han en "av eller på" kille.....igår var han bara på. Skrattade och busade som bara den, har nog aldrig sett ett barn som är så nyfiket.....som vanligt blev det ett skorrande när han fick syn på farmor....!!!!!

Idag har jag varit och tvättat av bilen i en "mekanisk tvätt"...ja jag kallar det så då jag inte vet något annat namn....utomhus, poletter....och idag då det var första gången jag skulle pröva, var det en helt underbar man som visade mig hur man skulle göra....och tvättade hela bilen åt mig!!!! Ja, det gäller att vara en hjälplös stackars kvinna....
Nu har systerdottern åkt hem igen och jag sitter här och bara njuter av det fantastiska liv jag lever!!!!!! Trevlig helg på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar