måndag 10 oktober 2011

Bugga, bugga, bugga!!!


Nu är jag nyss hemkommen från buggen!!! Jag verkligen älskar att dansa och ikväll gick det riktigt bra, trots att jag fick lära mig nya saker.
Skulle hämta mormor Bettan, men innan dess så skulle jag pumpa däcken i bilen..... där stod jag då med en tappad "plutt" som ett tu tre försvann.. rakt ner i fälgen...jag, som inte kan något om bilar, såg hur jag nu skulle få ett platt däck så fort jag åkte iväg!!!??

Det blev förståss en repa till Patrick som fick hjälpa mig att fixa till allt och lovade att däcket inte alls skulle bli platt...

När jag kom dit så kommer lilla Noah emot mig och ropar"Hammor"..började dra i kläderna och ville jag skulle klä av mig och stanna en stund...Julia satt vid datorn och Elin hade precis duschat!!! Jag berättade att jag skulle iväg och dansa, och den lilla gullungen började också dansa....Jag kunde förståss inte stanna men fick pussa på dessa underbara barnbarn en liten stund innan det bar iväg för att hämta mormor. Oj va jag längtar efter de andra två i Norberg....men till helgen kommer de allesammans, då fyller jag år och skall bjuda på mat, då ska vi samlas allehopa...förutom Henke och Tore, som jobbar och sliter...oj va jag längtar efter dom med...

Nu är jag hemma igen och bara sitter och njuter av stillheten och den vackra månen utanför fönstret!!! Tänk vilket härligt liv jag har.......

2 kommentarer:

  1. Så härligt förnöjsam du låter. Det är en konst att njuta av livet och dess möjligheter. Bugg är väl bland det roligaste man kan ägna sig åt (efter Zumba förstås). Nu får du se fram emot helgens släktkalas. Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Så vacker måne! Vad roligt det låter med kalas, GRATTIS i förskott! Kramar Linda

    SvaraRadera