måndag 24 oktober 2011

Grattis Jenny på födelsedagen!!!!


Idag fyller min kära sonhustru Jenny år! Vi firade henne under gårdagen, det var mest praktiskt då alla var lediga.
Av sin make (sonen min!) fick hon en GPS......ja varför då då??? En sån "opraktisk" sak på födelsedagen...
Jo det ligger till på detta viset att hon har svårt för att hitta både dit och hem.... men nu behöver vi inte oroa oss längre då hon har en GPS!??

Annars har helgen varit lugn, jag har inte gjort många slängar annat än att handlat, tvättat och det gamla vanliga som ligger kvar efter veckan.

I morgon blir det Norberg efter jobbet då Nelly ska spela i skolan. Självklart vill jag vara med och lyssna på gullungen!!!

Ikväll blir det bugga av igen, trött är jag men tröttheten blir som bortblåst när jag väl kommer dit!!!! Oj vilket kul liv jag lever!!!! Trevlig kväll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar