lördag 7 maj 2011

Vilken lycklig människa jag är!!!!!!


Vilken lycklig människa jag är!!!! Det har varit en intressant dag...möte i morse i bostadsföreningen...många trevliga människor jag träffat idag!!!! Huvudfrågan var ju dessa eländiga parkeringsplatser. Det är för många bilar och för lite parkeringsplatser!!!

När jag var på väg därifrån ringde sonhustrun Jenny och talade om att de stod utanför min port....de hade handlat i Avesta och var på väg upp för att hälsa på farmor. Så mysigt!!
När dom väl hade åkt härifrån kommer Patrick och hans familj hit...bara för en kort visit men ändå....de hade varit i Borlänge och köpt ny vagn åt lilla Noah. En härlig stund även med dom, lilla Noah var på sitt bästa humör...han kan ju stå själv nu...!!

För en liten stund sedan har jag "Skypat" med Nelly och Nova som tycker att farmor ska "skaffa sig en kille" så jag slipper vara ensam här i min lägenhet....och jag som tycker det är så skönt!!! Killar kan man ju träffa ändå......ha ha!!!!!

Nu har vi bestämt att vi ska "skypa" varje kväll för att säga godnatt till varandra. Ja jag säger då det igen....finns det någon som har ett sånt bra liv som jag.......

3 kommentarer:

  1. thanks for visiting and commenting!!!
    congrats on your blog and greetings from Spain,
    Elena

    SvaraRadera
  2. Och jag säger igen alla skulle ha en farmor som du du är verkligen så underbar människa kram lotta

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Lotta....men för mig är det självklart!!!! Men jag vet ju att det inte är så för alla....men så synd att inte njuta av livets efterrätter!!!!!!!!

    SvaraRadera