tisdag 17 maj 2011

Stjärnorkestern!!!


Nu är jag hemma sedan ett par timmar efter att ha varit och titta på Goa älskade Nelly som spelat fiol i Stjärnorkestern!!!!! Söta goa vännen stod så fint därframme och spelade....och som vanligt kommer klumpen i magen igen...och håret reser sig på armarna!!!!!!
Tänk så stolt jag är över mina barnbarn!!!!

Igår ringde telefonen och Nelly berättade att " nu har vi städat och bäddat i källaren så du och Henrick ska sova där på lördag när pappa fyller år"!!!!!

Idag när jag kom till familjen Höglund, var det första jag skulle se.....källaren!!!!
Där hade de bäddat så fint...och Nova hade valt lakan till farmor....det skulle vara dom med jordgubbar på!! Älskade goa Nova!!!!

Sonen fyller ju 30 år på lördag och vi ska fira allesammans!! Ser verkligen fram emot det, men förundras över att det var 30 år sedan jag födde min yngste son!!!!!!

Ja ja.. det är väl så att även jag har åldrats!!????
Ser även fram emot att Henke kommer på fredagen från Göteborg, Tore flyger och far som vanligt och kunde inte få ledigt!! Synd nog!!!

Men vi får väl fira alla vi som är där...jag tror att det kommer att bli en fantastiskt roligt kväll för oss alla!! Allra minst för sonen...som är födelsedagsbarnet!!!!!!!!

(Måste lägga in en bild på den fantastiska månen som lyste som en vit prick i går kväll! Visst är den vacker!!?)

1 kommentar: