fredag 6 maj 2011

Ledig fredag!!!


Vaknade förståss redan 5.30..men lyckades somna om till klockan var 7.30...VARFÖR kan jag inte sova då jag är ledig??! Men det är väl så att då man blir äldre är den biologiska klockan inställd..!??

Fick mitt morgonkaffe, städade av lite här hemma, försökte lyssna på en ljudbok...men somnade!!!
Äsch...det var lika bra att handla idag, åkte därefter hem till Åhlberg/Eriksson´s och där visade det sig att lilla Noah kan stå, och även kunna gå ett par steg då man håller honom i ett finger!!!

Julia skulle som vanligt klias på ryggen, tänk detta underbara första barnbarn som nu blivit så stor så det inte går att bära henne längre!!!!!

Elin och jag bollade med ballongen, men idag var det hon som satt största delen vid datorn....dom har en timme/dag där dom får sitta där!

Fick ett meddelande från Jenny att jag skulle sätta på skypen... vi satt en hel halvtimme..och mer än det...mina kära älskade Nelly och Nova skickade kärlekshjärtan till farmor....bara för att jag inte skulle känna mig "ensam" i kväll!!! Underbara ungar!!!!!!!!

Imorrn är det lördag och jag ska göra.....ingenting!!! Det är så himla ljuvligt att vakna en fredagmorgon...(även om det är alldeles för tidigt) och känna att jag har tre dagars ledighet framför mig!!!! Trevlig helg på er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar