söndag 15 maj 2011

Fotbollsmatch och fotbollsmatch!!!


I fredags bar det iväg till Västerås och min vän Agneta. Vårat första möte var i jobbet för ca 25 år sedan och efter det har vi haft kontakt. Hon har varit till mig vid ett flertal tillfällen, men jag har inte besökt henne sedan slutet på 90-talet. Så nu var det dags!! Så roligt vi hade!!!!

Lördagen var det som vanligt mycket att "stå i", allt som kommer efter i veckan då jag jobbar.

Idag har det varit fotbollsmatch för både Elin och Julia. Julia var målvakt idag och släppte inte in ett enda mål!!! Matchen slutade 2-0!! Elins lag vann med 10-1!!! Oj vilka tjejer, de ger allt när de sätter igång!!! Regnet öste ner, jag och mormor var dyblöta när vi mellan matcherna åkte hem till mig och tog en fika!!! Solen kom fram en stund och vi trodde alla att NU.....men strax började regnet igen!! Men vad gjorde egentligen det när hela fotbollsplanen var full av tjejer som sken som solen!!!
Ikväll har jag Skypat med Nelly och Nova....de berättade att de varit till kusin Medeea och firat hennes födelsedag, och ätit tårta!!!!

I morrn är det jobb igen, men på tisdag måste jag skynda mig hem....då ska jag på avslutning på Nellys fiolskola!!!!! Phu, phu....men va kul jag har!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Sitter på rast på jobbet och läser din blogg. Vi har också fotbollat och haft dansuppvisning i helgen som var. På fredag ska vi fira en femtonåring. Vart tar åren vägen?
    Puss o kram från Carina

    SvaraRadera