lördag 28 maj 2011

Äntligen!!


Som jag har krånglat med Google....Det har inte gått att komma in på min blogg trots otaliga försök. Jag har bytt lösenord gång efter annan men icke sa Nicke....! Döm om min förvåning när jag nu helt plötsligt är inne igen!

Veckan som gått har varit hektisk. Onsdag direkt efter jobbet var det dags för två fotbollsmatcher. Först Elin och sen Julia. Jag är så imponerad av deras energi och glädje över dessa matcher så jag rycks med och ropar o hejar vilt hela tiden. Julia är målvakt den här säsongen, min lilla tös som snart växt om mig!!!!

Torsdag kväll kom min "gamla" klasskompis hit igen för att föra över dessa evinnerliga bilder som vi krånglat med under ett tag. Men den här gången hade han ett minne med sig, och det gick lätt som en plätt!
Jag hittade ytterligare kort från vår första klassträff 1978...hu så gamla vi blivit. Men kul hade vi ikväll igen, pratade gamla minnen och skrattade!!!!!

Igår var det dags att kolla på Karnevalsloppet då Elin och Julia sprang...lilla Noah var förståss med och var riktigt ilsken för att han inte fick skjuta på vagnen...

Fick nyss ett MMS av Alexandra där Noah säger FARMOR!!!! Oh va glad jag blev!!!!!
Snart ringer det på dörren och Robert med familj kommer hit en sväng!! Jag säger som vanligt jag.....Finns det nån som har det så bra som jag!!!!???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar