lördag 30 december 2017

GOTT NYTT ÅR!!




Ja då är det snart ett nytt år igen!! Vet inte var det förra tog vägen!!???  Julens firande är avklarat och nu väntar vi bara på det nya....

Själv ska jag tillbringa Nyårsafton tillsammans med goda vänner , men det blir ingen lång visit, då jag jobbar på Nyårsdagen! Det gör mig inget, då jag tycker att Nyår inte är som förr... ja det är väl åldern h a ha!!!!

På tisdagen åker jag till mellansonen Henrick på Orust för att stanna några dagar. Han behöver hjälp nu då han fått ett bråck på magen och inte får lyfta något. Ska bli roligt att komma ner då det var ända sedan september vi sågs.
Nu väntar han ju bara på att Scott anländer från Los Angeles, han flyttar hit 12 januari!! Vilken lycka, för oss alla, och framför allt för Henrick.

Vill bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR och får jag önska mig något vid tolvslaget ... så är min önskan att vi alla får vara tillsammans och att vi får vara friska..... ! Den stora lyckan är att få ha min stora familj runt omkring mig och det räcker för mig!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar