söndag 17 december 2017

Lilla julafton avklarad!!!!



Dåså.. nu är "lilla julafton" avklarad!!!! Här ovan ser du Tomten Bosse, som också fick vara med idag! Familjen samlad, förutom Henrick och hans sambo, men vi firar senare vi!
Så underbart att se alla barnbarnens förväntningar då julklapparna ska öppnas, jag tror att dom alla blev nöjda ialla fall.

Själv fick jag både vinglas, sällskapsspel och en underbar almanacka som sonhustru Jenny gjort till mig. Det var fina bilder och texter och kom ihåg inför varje månad som kommer ... och först på tur, i januari,  stod ju bild och text på mågen som flyttar till Sverige från USA i januari.!!! Och sen många "komihåg" meddelanden! Ja jag blev faktiskt riktigt rörd över allt jobb hon lagt ner till svärmor!!!

Efter att ha diskat ett tjugotal tallrikar, koppar, glas och bestick..ja det tog faktiskt nästan 1 timme innan allt var klart och insatt  i skåpet igen, så blev det soffan som ropade på mig...

Så här sitter jag nu med en mugg glögg och njuter av tillvaron. Ljusen är tända och stillheten har infunnit sig..... kan ju inte ha det bättre!!

Ha de så gott nu i veckan och kör varsamt... det är halt på vägarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar