onsdag 27 december 2017

Nu är glada julen slut slut slut..........



Nu så ... är julen slut!!! Igår var sista juldagen på 2017. 
Julafton firade jag på lite annat vis i år, först hos sonhustruns syster med julbord och sen hem till Robert med familj för att fira julaftons eftermiddag/kväll.

Så lugnt och skönt vi hade det!!! Åt igen... och efter det så spelade vi spel med tjejerna , som vann förstås!!!!!
Jag blev kvar över natten och på morgonen hade sonen fixat frukostbordet, så det var bara att stiga upp till dukat bord.
Efter detta så hjälptes vi alla åt för att packa ner allt som fanns i köksskåpen, familjen ska nämligen få ett nytt kök!!
Ja det var ju lite packande men när jag på em skulle åka hem så var det klart, skönt att kunna hjälpa till när det behövs.

Igår jobbade jag och idag har jag gjort.... ingenting!!!! Nu tänker jag ta de lugnt till Nyårsdagen då jag ska jobba ett skift igen...men va gör det när man gillar att gå till jobbet!!!!!!

Ha nu en trevlig vecka så kanske vi hörs av till Nyår!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar