lördag 23 december 2017

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!




GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.. önskar jag er alla som läser min blogg!!
Idag är det dan före dan och jag sitter uppe och bara njuter av tillvaron!!!
I morgon ska jag till Norberg och fira julafton, det blev ju inget Orust i år, då sonen jobbar i stort sett hela tidenl'
Jag firar med yngstesonen och sonhustru tillsammans med två av mina fina barnbarn istället... Orust får vänta ett tag till !!!!!!

Idag har jag varit tillsammans med några vänner och firat av bästa vännen Kerstin som fyllde år 21 december. Ja det är vi tre, Unni, Kerstin och jag som under alla år har firat varandra med en liten present och en liten symbolisk julklapp. Det är så roligt  och då får vi också möjlighet att träffas en stund innan julen.

Nu är det dan före dopparedan.. och jag sitter här med tända ljus och bara njuter... kan inte nog säga hur nöjd jag är med mitt liv idag..
Många kanske tycker att jag förskönar allt, men jag kan lova att efter att ha börja mitt "nya" liv för ca , snart 10 år sedan, så har livet bara blivit bättre och bättre!
Jag har fått helt nya perspektiv på livet, har fått många nya vänner, och många"gamla" som jag börjat träffa igen, och fortfarande så har vi mycket gemensamt.
Jag har ett jobb jag stortrivs med, jobbar 2 dagar i veckan, vilket passar mig utmärkt, skulle inte kunna sitta hemma och rulla tummarna om dagarna, det har jag alldeles för mycket energi för... ja jag stortrivs!!!!! Sen njuter jag ju av annat med förstås....


Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!! Det enda jag önskar är att mitt liv ska flyta på som det gjort de senaste åren.. då är jag så nöjd när jag sitter här med tända ljus i min soffa!!!! Ha de nu så gott så hörs vi!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar