söndag 7 januari 2018

Hemresa i morrn....



I morgon är det dax igen att styra bilen mot Dalarna. Det har varit härligt att vara här hos Henrick några dagar, jag har förstås hjälpt honom så mycket jag kunnat genom att fixa till o dona lite. Det ska ju vara ordning o reda när sambon flyttar hit på fredag!!! ha ha ha....

Jag har varit med lite i butiken och hjälpt till, men har för det mesta varit hemma här i Kråks stuga med hundarna!
Måste bara säga att Henrick har fantastiska vänner som hjälpt honom med att plocka in ved o.s.v. då han inte få lyfta. Dessvärre så har han ju också halkat och fått ont i ett knä, troligtvis ett ledband som är uttänjt, !! Nu får det banne mig vara slut på eländet!!!! Men som jag alltid brukar säga... Det kan alltid vara värre!!!

Vi har i alla fall haft det mysigt här i stugan när vi har suttit i soffan o ätit och även druckit gott vin på kvällarna.... mycket spännande kommer till sommaren .. då de ska gifta sig!!! Och jag längtar verkligen redan till påsken då de kommer hem för att träffa hela släkten!!!!!!

Men men.. nu är det dax att packa väskan ikväll för hemresan i morrn!! Hoppas bara att väglaget är ok så det inte är så halt när jag ska fram!!!

Ha en fin vecka nu så hörs vi av!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar